Κυριακή, Φεβρουαρίου 18, 2007

Η ιστορία επαναλαμβάνεται (?)

Γεια σας και πάλι,

Για αρκετό διάστημα δεν έγραψα τίποτα στο blog, αλλά τώρα επέστρεψα δριμύτερος και ανανεωμένος. Ίσως αυτό έγινε γιατί δεν είχα τίποτα να περιγράψω τον τελευταίο καιρό. Άλλωστε ο Ιανουάριος πέρασε και έφυγε χωρίς τίποτα αξιόλογο, εκτός από το γεγονός ότι πήρα προαγωγή βέβαια στη δουλειά, μαζί με την οποία ήρθε και αύξηση, γράφτηκα σε μαθήματα τοξοβολίας και σε μαθήματα σάλσα (μέχρι και το λεξικό μπερδεύτηκε και μου βγάζει διόρθωση για σάλτσα - αμάν πια με αυτό το αστείο).

Ο Φεβρουάριος από την άλλη μπήκε πολλά υποσχόμενος, αλλά μέχρι τώρα αναρωτιόμουν τι από όλα μπορεί να μπει στο blog. Ε, λοιπόν είχα πάρει μία απόφαση στην αρχή και θα την κρατήσω, δεν έχω να κρύψω κάτι (κάποια μέρα αυτό θα μου έρθει μπούμερανγκ το ξέρω, γιατί απλά στην καθημερινότητα κάποια πράγματα δεν τα διηγείσαι, αλλά εκείνη την ημέρα θα την αντιμετωπίσω τότε.)

Λοιπόν αρχίζουμε όπως και στο μεμέντο από το τέλος στην αρχή: Σήμερα το απόγευμα έφυγε η Angel από το σπίτι μου λέγοντας μου "hasta luego mi amante" (τα λέμε εραστή μου).

Fade out - Υπότιτλος : Δύο βδομάδες νωρίτερα, Κυριακή 04/02

Μήνυμα στο κινητό. Ποιος να είναι τώρα πάλι; Η Angel μου στέλνει μήνυμα ότι λυπάται που δεν επικοινώνησε τόσο διάστημα. Πέρασε σχεδόν ένας μήνας από την τελευταία φορά που την είχα δει, την πρώτη μετά από τον χωρισμό μας. Εκείνο το βράδυ ήμουν λίγο κρύος μαζί της ίσως γιατί δεν περίμενα να με κουβαλήσει σε μία παρέα Γερμανών/ίδων όπου ήμουν ο μόνος που δεν καταλάβαινα γρι. Και σαν να μην έφτανε αυτό μου λέει κατάμουτρα ότι το έκανε για να αισθανθώ όπως αισθάνθηκε αυτή όταν είχαμε πάει σε ένα πάρτι ενός φίλου μου μία φορά. Μου λέει στο μήνυμα ότι μετακόμισε στο κέντρο τώρα και ότι ήταν πολύ απασχολημένη μέχρι τώρα με την δουλειά και το ψάξιμο του σπιτιού. Την πήρα τηλέφωνο τρεις ώρες αργότερα. Της είπα ότι θα ήθελα να τη δω και ότι μπορούμε να το κανονίσουμε μέσα στη βδομάδα.

Fade out - Υπότιτλος : Δέκα μέρες πριν Πέμπτη 08/02

6 η ώρα το απόγευμα, φεύγω από την δουλειά. Θυμήθηκα την Angel και την πήρα τηλέφωνο για να κανονίσουμε. Με ρωτάει αν διάβασα το email της. Ακόμα και αν το είχα διαβάσει θα έλεγα πως όχι, αλλά σε αυτήν την περίπτωση ήταν τυχαίως αλήθεια . Ακούω ήδη τις κραυγές των αναγνωστών μου "φτου σου ρε αλήτη ψέματα θα έλεγες στο κορίτσι;" και απαντώ: Ποιο το κακό στο να πεις ότι δεν έχεις μία πληροφορία η οποία δεν θα άλλαζε την πορεία των γεγονότων; Δεν είναι χειρότερο να πεις ότι έχεις την πληροφορία παραπλανώντας έτσι ότι η πληροφορία αυτή σε οδήγησε στις επερχόμενες πράξεις; Τι είναι πιο εύκολο άλλωστε; Να πείσεις ότι λες αλήθεια, ή να πείσεις για τα κίνητρά σου; Αυτό ήταν τουλάχιστον η άποψη μίας πρώην μου. Εγώ από την άλλη νομίζω ότι και τα δύο είναι πιο εύκολα από το να εξηγήσεις σε αυτόν που άκουσε την θεωρία σου ότι δεν την εφαρμόζεις και σε αυτόν*. Το ραντεβού μας έκλεισε για την Κυριακή.


Fade out - Υπότιτλος : Μία βδομάδα νωρίτερα, Κυριακή 11/02

Η συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο...



* Υποσημείωση: Για την πιθανή/απίθανη περίπτωση που το διαβάσει η λεγάμενη ποτέ δεν πίστεψα κάτι τέτοιο για την ίδια. Είναι η μοναδική κοπέλα που μου έδωσε σιγουριά για τα λεγόμενά της και όταν διαβάσετε την ιστορία θα δείτε ότι ξέρω να καταλαβαίνω τα ψέματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: